niedziela, 19 listopada 2017

2017-11-19 Mistrzostwa Polski - gra 4

Misja 4 - Siwy (Wilki z nutką MOW)
Breach in the defence line  (zająć znaczniki ustawione po skosie - bliski 0, środkowy 1, daleki 2[pkt])
+ Inwazja
Rozstawienie: Rapid

Lista Dominika:
Morten + 3 Headunters
Gordon + 10 Commandoes (Stalk, 2 rany)
3 Warhounds (stalk)
4 Bikes
ISF + psy



Rozstawienie niestandardowe. Wizjonerki jak najdalej od motorków i templatek. Motorki za to wręcz się cofają, byle poza zasięgiem Boba (który stoi na puszcze na lewej flance). Sacredzi na ofiarę.


Prawa flanka naciera, następuje wymiana ognia z ISFami.
Motorki nie nadjeżdżają (pierwsza gra na wyczekiwanie aktywacji), sacredzi się niecierpliwią i podchodzą, sentry wszędzie gdzie popadnie.
Nadal nie ma motorków, tylko jakieś znaczniki łażą.
Więcej sentry, więcej. Coś tam gdzieś tam Bob zabija psa.
Tura 2. Wizjonerki odkrywają Warhoundów, żrą surowce jak głupie i redukują oddział do 1 modelu.
Wilki walą na zasięg. Dla zmyły.
Motory w końcu przestały się ostrzeliwywać i wjechały. Finta pomaga Sacredom przetrwać, ale ostatecznie paru polega, zostają przygwożdżeni i złamani - Gaetano ucieka, 1 Sacred przy krawędzi. Inkwizytor na lewej flance też pada szybko.
Warhound próbuje utłuc wizjonerki, a w tle już się rozstawia pełen oddział Komandosów.
Banda komandosów rozłazi się po wizjonerkach, obie flanki są teraz mocno zagrożone. Ostrzał zadaje jakieś tam obrażenia motorkom, jeden zniszczony. Bob unieruchamia dowódczy motorek z Mortenem Na prawej Fell wbija się w 2 oddziały.

Tura 3. Niestety zagramy tylko po 1 aktywacji (mimo że zaczęliśmy przed czasem).
Wizjonerki sieją zniszczenie na lewej, padają motorki i headhunterzy. Na środku też ostro.


Przychodzi czas na komandosów. Okazuje się, że mogą mieć wiadro kości na poziomie wizjonerek, tylko siła kilkukrotnie większa. Wycinają wszystkich przy środkowym znaczniku i go zajmują. Rzutem na taśmę Hamilkar z sentry wszarżowuje w najbliższego, blokując znacznik. Nikt nic nie kontroluje remis. Inwazja nikomu nie wyszła (walkirie przepadły w rezerwie).
Błędy przeciwnika: tak plugawy umysł błędów nie popełnia
Błędy moje: moce wziąłem z jakiegoś powodu, a nie po to, żeby ich nie użyć przez cały turniej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz