niedziela, 19 listopada 2017

2017-11-19 Mistrzostwa Polski - gra 1

Misja 1 - Młody (Algeroth)
Communication plants retake (5 równomiernie rozłożonych znaczników do zajęcia)
+ Ammo dump (wysadzić znacznik)
Rozstawienie: Flanka, Infiltracja

Moja rozpiska:
Hamilkar + Supremacy + Dominion (użyłem 1 raz w turnieju) + Rushing Tide (nie użyłem nigdy)
Roberto + Supemacy
Gaetano + Censure
Bob & Fell
Inquisitor (troops) + Unbinding (nie użyłem nigdy)
Inquisitor (troops) + Unbinding (nie użyłem nigdy)
5 Holy Sentinels + Censure + Cleansing Light
5 Valkyries + AC-31 + Striking
9 Visionaries + Cleared path (użyłem ~1 raz)
9 Visionaries

Lista przeciwnika:
Golgotha
2 x 5 Heretics
2 Mercurian Maculators
3 x 3 Razides


Rozstawienie standardowe, Bob w budynku po lewej blisko wroga, schowany w środku. Fell za kontenerami po prawej.
Wizjonerki zaczynają same, solidne preemptive'y.
Heretycy zajmują cel (lewy górny).
Sacredzi identyfikują znacznik i zakładają bombę.





Heretycy na prawej flance zajmują drugi cel i zasadzają się na Fella.
Fell zaczyna ich mordować (z 1?), Bob wychodzi na balkonik i rani najbliższego razydę.

Razydy ubijają Boba. Zaczyna się najazd wizjonerek, 1 razyda pada.
Ogólnie razydy brną do przodu, wizjonerki z drugiej strony.

Jedna z razyd identyfikuje środkowy znacznik i podkłada ładunek
Ohydy w stalku wyszły do przodu, przed budynek, zostały zidentyfikowane, Hamilkar przejął jedną i kazał strzelać po swoich, po czym wizjonerki wykończyły.
W międzyczasie zajmuję swoje znaczniki. Sacredzi z prawej za budynkiem idą na heretyków. Na środku jest standardowa walka wizjonerki vs razydy.
Walkirie nie miały okazji wykonania ataku w tej grze.
 
Fell dla zabawy wykańcza razydę, ale standardowo wizjonerki odwaliły całą robotę.


Błędy z mojej strony - wyjście Bobem na pewniaka, spadł za szybko. Fell to samo i to na otwartym, ale jakoś przeżył.
Błędy przeciwnika - wyjście ohydami na odstrzał, heretycy nieflankujący, za mało templatek.
Lista na razydach jest łatwym przeciwnikiem dla wizjonerek (przy dobrych osłonach) - niby wytrzymałe, ale wiadra kości nikt nie przetrwa.
Gra, w które straciłem więcej modeli od wybuchających bomb i od karty Algherotha, niż od wrogich jednostek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz