Misja 2 - Przemosan (Cyber)
Defend the post! (zredukować przeciwnika do 1/4 oddziałów i zająć tajny znacznik boczny)
+ interrogation (zabić wskazanego bohatera w walce wręcz)
Rozstawienie: Flanka, Infiltracja
Lista Przema:
Terrence (przez cały turniej Przemo nie użył rezonacji)
2 Neoklony
3 x 5 Pancernych Szaserów
2 Ulepszonych Machinatorów z HMG
3 Novy
Obydwaj wybieramy lewy znacznik. Mam zabić pierwszą Dianę (na środku), Przemo Fella.
Start przerąbany, bo nie mam inicjatywy, novy czekają tylko żeby wizjonerki pozamiatać. Wystawiam więc sporo modeli po budynkach, Sacredzi do przodu.
Przede mną wystawia się oddział machinatorów - jeden w budynku przed sacredami, drugi na otwartym.
Bob wtedy w dużej wieży na środku, a Fell w lewym budynku, obaj poza zasięgiem wzroku.
Obawiałem się silnego najazdu z flanki, a tu machinatorzy - walą na szczęście po dziewczynach w budynku, więc straty ograniczone, coś tam chyba jeszcze na zapleczu się dzieje.
Lewy oddział wizjonerek dostał czas na przygotowanie - buff, sentry, strzelanko do machinatorów.
Fell jak zwykle wariat, wyskakuje zza ściany i zabija szasera, w międzyczasie Bob wychyla się z okienka i ostrzeliwuje wszystko jak leci.
Małe roboty rzucają się na Fella. Pająk wali gazem po pierwszej linii bractwa.
Sacredzi nacierają w kierunku środkowej Diany.
Jej oddział składa wizytę Bobowi w wieży - przeżywa.
Na lewej flance szaser w piąchy zabija Fella - misja Przema wykonana.
Drugi oddział wizjonerek brnie do przodu, ale nienawiść spada na Gaetano.
Terrance chce być bliżej walki.
Wpadają novy. W zasadzkę wpadają. Jedna pada od sentry, pozostałe nie robią za wiele okopanym wizjonerkom (szczególnie że nie chcą strzelać akurat do najbliższej, a priorytet zawsze robi swoje).
Druga tura, zaczynają wizjonerki, niszczą drugiego latacza, ale trzeciego próbują ugryźć z każdej strony i nic.
Szaserzy w wieży NIE ZABIJAJĄ Boba.
Gaetano kładzie Terrence'a spać, pająk wytrzymuje nawałnicę ciosów.
Szaser okłada sacredów z dwururki ale na -12 wszystko odbija się od pająka.
Bob mówi dość! i redukuje oddział szaserów.
Szaserzy na lewej flance biją po zbuffowanych wizjonerkach, Ważka próbuje zabić Hamilkara, wszyscy dookoła na nią polują, nawet walkirie.
W trzeciej turze Terrence usypia na zawsze, Gaetano ubija Neoklona, sacredzi i wizjonerki czyszczą stół, ostali się jedynie maruderzy w wieży.
Moje błędy: Fell, ten narwaniec
Przema błędy: Novy nie wpadły od razu i nie pozamiatały wrażliwych wizjonerek, a jak wpadły to pod lufy. Nie padły żadne raile.
No cóż zagrałem jak nowo przyjęty, niby wiedziałem co i jak zagrać na bractwo a tu zonk, i jeszcze kości m w tym nie pomagały, a akcje typu strzelania przez 2 tury do Boba który stał 2" od 5 pancerniakow i nie zadania mu ani jednej rany lub nie zabicie ani jednego modelu przez Novy zostały wyryte w mej pamięci, ale zemszczę się następnym razem
OdpowiedzUsuń