niedziela, 25 marca 2018

Rumia - Bitwa 4

Grichalk i jego elitarna armia Łowców Demonów. Co w rezultacie daje bardzo różnorodne bitwy na przestrzeni turnieju.

Misja Defend the post! - utrzymać boczny znacznik (obydwa wybieramy ten w lesie) i zniszczyć 4 z 5 oddziałów.
Misja drugorzędna - zabić wrogiego bohatera w walce wręcz (Tatsumoto).
Misja tajna - poświęcić dowódcę Sentineli.

Rozpoczęcie, jakżeby inaczej, Furiami. Buffy ok, ostrzał nieskuteczny. Ale dystans skrócony. Część oddziału wypatruje Łowców Demonów na flance.

Zwrotka Łowców Demonów w Furie trochę efektywniejsza. Wizjonerki wyczekują Tygrysich, reszta skraca dystans i chowa się za górką.

Łowcy Demonów wychodzą na przeciwnej flance, żeby wdać się w bezsensowną wymianę ognia z Troopersami. Tatsumoto spada w środku formacji Bractwa, Furiom niewiele robi, pobliskie modele w warcie zmiękczają go z pistoletów / wiążą walką.
Tygrysie spadają przy Łowcach Demonów na prawej flance, ostrzeliwują Furie w lesie / czekają.

Tura druga. Gaetano rozcina Tatsumoto.



Furie chcą ubić modele w warcie, ale te nie wytrzymują i rozpoczynają ostrzał. To otwiera możliwość wjazdu z miotaczem, co czym pozostaje tylko jeden Tygrysi. Ostrzał Łowców Demonów jednak nieskuteczny.


Ostatni Tygrysi wiąże walką dowódcę Furii.
Na lewej flance Wizjonerki polują na Łowców Demonów.

Roninowie ostrzeliwują Wizjonerki / odbijają się od pancerza Furii.

Łowcy Demonów skracają dystans, Furia w walce stoi, reszta też wciąż żywotna.

Wizjonerki pomagają pozbyć się Łowców Demonów, za górkę jednak boją się przejść.

Tura trzecia. Łowcy Demonów z Taro wykończeni. Dzielny dowódca Furii ginie od miotacza podwładnego, co jednak stwarza możliwość wypalenia wszystkiego na tej flance.

Na lewej Flance Łowcy Demonów angażują się przeciw Wizjonerkom i Troopersom, ale ciągle cierpią od Master of Metals.
Wizjonerki agresywne, czyszczą Roninów.

Ostatnia tura, Łowcy Demonów skaczą, zabijają inkwiztora i parę innych modeli, Shiryo okazuje się najsłabszym z nich, bo HMG lepsze od lawy. Na koniec 2 oddziały Wizjonerek wykańczają Roninów i redukują pozostałe modele Mishimy do 1 Łowcy i Shiryo.
Wtedy też przypominam sobie o misji pobocznej - dowódca Sentineli miał zginać, ale odmówił, twierdząc, że lepiej potrzyma znacznik.

To już koniec relacji. Przyjemne gdy bez najmniejszej spiny, nowi przeciwnicy. Deathstar Furii to potwór i podstawa na współczesnym polu bitwy, gdzie królują pojazdy. Niestety ofensywnie całkiem obsysają, nie potrafiąc kilkunastoma strzałami zdjąć pojedynczej maszyny. Jednak bez preemptive strike i inspiracji od Gaetano marnowaliby się chłopacy.
Wizjonerki jako support nadal ładnie się sprawdzają, ale to w głównej mierze zasługa"cyberowych" terenów.
Troopersi - dno i bąbelki. Oczywiście są dla nich zastosowania. Dodatkowe czary, trzymanie znaczników na tyłach i prezentowanie się jako kuszące cele.
Sacredzi - powinni osłaniać Furie, a trzymałem ich błędnie w odwodzie.

Co bym zmienił w rozpisce?
Przede wszystkim powinienem zacząć od skuteczniej gry i wykorzystywania możliwości, jakie dają jednostki.
Zamiana Dowódcy w zależności od terenu - Gaetano/Lukas. Gaetano daje szybkość, ale Lukas zapewnia celność.
Sentinele mogą podmienić kombo Cleansing Light + Censure na Rushing Tide + Master of Metals.
Bolesnym kosztem kilku modeli można dorzucić coś strzelającego, np. Indygo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz